Трябва ви помощ? Обадете ни се: 
+359 876 770 917

Меню
Меню

Сортиране

Производители

Вид

Ценови диапазон

Цвят/Тема
Шаси

Mima

Mima

Марката mima беше представена за първи път на обществеността през 2009 г, по време на търговското изложение  Kind & Jugend в Кьолн. Там бранда спечели награда за иновации в категорията за бебешки колички с модела kobi.  Въпреки че mima е нова и непозната марка на пазара за грижи за деца, основател и дизайнер е холандеца Дейви Ко, име с много богат опит в дизайна. Започвайки в Милано, столицата на дизайна на света, Kho продължaва кариерата си в Сан Франциско, Амстердам и Париж, преди да се установи в Испания. Честите пътувания, познаване на пазара и опит във възпитанието децата им, накараха Дейви и Йоланда да забележат празнина на пазара. Те решиха да формират списък с идеи за нови продукти за бебета; идеи, които смятаха, че ще могат да улеснят живота на бъдещите родители. Две от първите идеи в този списък се превърнаха в количките kobi и xari . Освен с ненадминат дизайн, марката е известна с иновация и практичност. В основата на тяхната популярност е патентована функция - компактна кошара, разположена в седалката на количката. Благодарение на задълбочено проучване на нуждите на родителите, mima прилага иновативна естетика на вече съществуващи продукти. Модерните градски родители, които ценят дизайна и комфорта, наслаждавайки се на стилен начин на живот, са сред основните клиенти на марката.
Mima Изображение

Марката mima беше представена за първи път на обществеността през 2009 г, по време на търговското изложение Kind & Jugend в Кьолн. Там бранда спечели награда за иновации в категорията за бебешки колички с модела kobi. Въпреки че mima е нова и непозната марка на пазара за грижи за деца, основател и дизайнер е холандеца Дейви Ко, име с много богат опит в дизайна. Започвайки в Милано, столицата на дизайна на света, Kho продължaва кариерата си в Сан Франциско, Амстердам и Париж, преди да се установи в Испания.

Честите пътувания, познаване на пазара и опит във възпитанието децата им, накараха Дейви и Йоланда да забележат празнина на пазара. Те решиха да формират списък с идеи за нови продукти за бебета; идеи, които смятаха, че ще могат да улеснят живота на бъдещите родители.
Две от първите идеи в този списък се превърнаха в количките kobi и xari.

Освен с ненадминат дизайн, марката е известна с иновация и практичност. В основата на тяхната популярност е патентована функция - компактна кошара, разположена в седалката на количката. Благодарение на задълбочено проучване на нуждите на родителите, mima прилага иновативна естетика на вече съществуващи продукти. Модерните градски родители, които ценят дизайна и комфорта, наслаждавайки се на стилен начин на живот, са сред основните клиенти на марката.

Сравнение на продукти